
Tvoříme present continuous tense
Když se s žáky učíme tvořit present continuous tense, tak napřed začneme jeho formou. Pomocí prezentace vysvětlím, jak se tento čas tvoří a pak daný tvar pečlivě procvičujeme. V následující…
Read more »
Project 1, Unit 6 Across the Curriculum – Random Repeat
Random Repeat je jedna z nejúčinnějších metod na výuku slovní zásoby. Její popis jsem našel v knize A.Baddeleyho nazvané Memory. Tuto metodu používám už mnoho let a je doopravdy nejlepší a…
Read more »
Project 1, Unit 6 Culture – Opiš a přelož
Následující metoda není moc zábavná, ale kupodivu je poměrně účinná. Jmenuje se Opiš a přelož. Vytiskněte následující pracovní list pro každého žáka jednou: Začněte výslovností. Čtěte slovíčka z první…
Read more »
Project 1, Unit 6D – Basketbal
Basketball je asi nejjednodušší aktivita na přípravu, kterou znám. Jediné co potřebujete je jedna kostka do dvojice a seznam slovíček. Na začátku rozdám žákům seznam slovíček i s jejich překladem…
Read more »
Project 1, Unit 6C – Random Repeat
Random Repeat je jedna z nejúčinnějších metod na výuku slovní zásoby. Její popis jsem našel v knize A.Baddeleyho nazvané Memory. Tuto metodu používám už mnoho let a je doopravdy nejlepší a…
Read more »
Project 1, Unit 6B – Remembering tables
V učebnici Project 1 4th Edition, Unit 6B je přesně 16 nových slovíček, což je ideální počet pro aktivitu, která se jmenuje Remembering Tables. Remembering Tables fungují následovně: vytiskněte pro každého žáka následující list….
Read more »
Project 1, Unit 6A – Opiš a přelož
Následující metoda není moc zábavná, ale kupodivu je poměrně účinná. Jmenuje se Opiš a přelož. Vytiskněte následující pracovní list pro každého žáka jednou: Začněte výslovností. Čtěte slovíčka z…
Read more »
Project 1, Unit 5 Across the Curriculum – Rhymes
Následující aktivita vychází z pedagogického principu stavět nové znalosti na znalostech předchozích. Žáci znají česká slova, a když se nová angliská slova budou rýmovat se známými českými slovy, žáci si je…
Read more »